Rzeszowskie ścieżki rowerowe

Poniedziałek, 22 listopada 2010 · dodano: 22.11.2010 | Komentarze 4

Chociaż ciemno, zimno i trochę mokro pojechałem lekko pokręcić bo nie mogłem wysiedzieć w domu- za dużo energii;) Standardowa trasa po ścieżkach rowerowych łącznie z objechaniem zalewu. Spada temperatura i znowu zaczyna się pojawiać problem marznących palców u stóp:/ mimo że tak poza tym jest mi ciepło;) Dzisiaj jeszcze nie było tak najgorzej to jednak w zimie będzie nieciekawie, a ochraniacze zbytnio nie pomagają. Trzeba będzie popróbować różnych sposobów;)

Tak w ogóle to miałem jechać z Mateuszem, ale po wyjechaniu z pod bloku po 200 metrach załatwił tylną przerzutkę w Leader Foxie- wkręciła się w koło;) wróciliśmy się i wziął Meridę. Wyjeżdżamy z pod bloku a tu kapeć z przodu:P Uznał to za znak że chyba nie powinien dzisiaj iść na rower;P więc pojechałem sam;)

Dokładnie 50.56!;)

yazoor
| 16:17 środa, 24 listopada 2010 | linkuj Tak tak to wszystko to nieuchronne znaki nadejścia zimy:]
| 12:23 środa, 24 listopada 2010 | linkuj a ja nie mam problemów z zimnymi nogami :P:P
| 18:34 wtorek, 23 listopada 2010 | linkuj dawaj dawaj...to tylko 50,56 km.. powodzenia
| 23:43 poniedziałek, 22 listopada 2010 | linkuj Ja też mam problem ze stopami jak jest chłodno ale na dniach zakładam platformy i buty zimowe - powinno pomóc.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mjree