Znowu chwilę na rowerze:)))

Czwartek, 26 lipca 2007 · dodano: 26.07.2007 | Komentarze 4

Pożyczyłem koledze swój rower, ale jak przyjechał to już nie wytrzymałem i musiałem kawałek przejechać- tylko się ludzie dziwnie na mnie patrzyli (jakby nie widzieli rowerzysty z gipsem na ręce;)
Jeszcze 2 tygodnie...

| 10:55 sobota, 25 sierpnia 2007 | linkuj Zaraz się zapoznam z Twoimi wyczynami po kontuzji :D
Bo ostatnio rzadko zaglądałem na BS :D

Fajnie, że już jesteś sprawny :)
| 08:53 środa, 8 sierpnia 2007 | linkuj No to minęły już te dwa tygodnie:DDD Dzisiaj w końcu dojdzie do zamiany gipsowej rękawiczki na rowerową:))) mam tylko nadzieję, że da się jeździć zaraz po ściągnięciu gipsu ;p

Co do tych reprezentacji to rzeczywiście nawet je lubię, a kolorki takie boje po prostu lubię:D

No to zobaczymy jaki AVS uda się wykręcić... ;D
| 12:42 środa, 1 sierpnia 2007 | linkuj No i AVS 22,5 km/h :D

Jak za dwa tygodnie dorwiesz furę to posypią się pewnie setki hehe

Fajnie się na Twoim blogu pomarańczowo zrobiło :)
No i żółto też...

Stawiam, że dwie reprezentacje piłkarskie, które lubisz (poza Polską oczywiście, bo ona jest ponad wszystkimi!!!) to:
Holandia i Canarinhos :)

pozdrawiam!
| 09:21 czwartek, 26 lipca 2007 | linkuj To się nazywa uzależnienie :) Teraz jak zdejmiesz gips i wsiądziesz na rower, aby przejechać stasowny dystans, to zorbisz go z dobrym AVS :)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zedmi