• Sprzęt Ostre koło

Podjazdy i las na ostrym

Niedziela, 10 października 2010 · dodano: 10.10.2010 | Komentarze 3

Ładnej pogody ciąg dalszy, więc trzeba korzystać:) Postanowiłem sprawdzić ostre koło na górkach i sprawdzić jak się podjeżdża pod górki mając tylko ten jeden bieg;) Wybór padł na Niechobrz, a przy okazji zdecydowałem się też sprawdzić ostre w cięższym terenie, ale o tym za chwilę;)

Na początek podjazd na Kielanówkę- w niektórych miejscach trzeba było stanąć na pedałach i depnąć mocniej, ale ogólnie podjazd poszedł dość lajtowo:) Na zjeździe rower się trochę rozbujał i trzeba było go pokonać z nogami do góry- tylko ludzie się dziwnie patrzyli;P
Na Niechobrz podjeżdżałem boczną drogę prowadzącą prosto pod krzyż na szczycie. Łatwo nie było bo kawałkami trzeba było mocno pocisnąć na stojąco pod górkę, aż zrobiło mi się gorąco chociaż było góra 10 stopni, ale jednak poradziłem sobie z tym podjazdem łatwiej niż myślałem:) Na górze uderzyłem w las na zjazd w stronę Lutoryża. Ostre nawet dawało radę, choć z racji na słabe hamulce i "lekko" gorszą przyczepność wolałem nie szarżować;P Sporo się zatrzymywałem w międzyczasie na robienie zdjęć, ale może przynajmniej jakieś się spodoba:) W lesie sporo ludzi- ci też się dziwnie patrzyli, gdy szosą zjeżdżałem środkiem lasu po kamienistej drodze;P No cóż- mam szansę poćwiczyć technikę i mięśnie rąk bo nieźle telepie;P
Po zjeździe wpadłem jeszcze do dziadków, bo akurat tam przebywała rodzinka, a trochę później przyjechał jeszcze brat, więc powrót już razem z nim przy zapadającym zmroku. Na koniec jeszcze skoczyliśmy na rynek, który dalej jest okupywany przez sztuczny tłum;)

Foty z dzisiaj:

Sztuczny tłum na rynku © azbest87

Trasa jakoś tak:

kuguar
| 05:07 środa, 13 października 2010 | linkuj Gratuluję takiego wypadu - dla mnie ostre i teren się wykluczają, ale widzę, że Ty łamiesz ten stereotym i wycieczka naprawdę udana! PozdrOStro!!!
mrozin
| 18:03 poniedziałek, 11 października 2010 | linkuj klimatyczne foty, a fota nr 3 znakomita !
Paula | 21:13 niedziela, 10 października 2010 | linkuj Zdjęcia z lasu - świetne. Już wiem czemu lubię jesień :) W Krakowie też taki tłum zajmuje niepotrzebnie miejsce przed Galerią Krakowską, w końcu już wiem o co z tym chodzi, ha!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dyzrz