• Sprzęt Pożyczone itp

Z Bubem po lesie w Słocinie

Poniedziałek, 27 września 2010 · dodano: 27.09.2010 | Komentarze 0

Wypad do lasu z Bubem. Ja dalej bez rower więc pożyczyłem od Mateusza jego Leader Foxa- 14 cali;) Sztyca w górę ile się dało, ale i tak za mało;P na początku poczułem mięśnie w nogach bo podczas pedałowania nie mogłem wyprostować nogi;) no ale rower jest przystosowany do jazdy w dół i chyba żadnej innej;P Chociaż jak się przyzwyczaiłem to już szło spoko, nawet pod górkę ciągnąłem chociaż szło mega ciężko, a gdy stawałem na pedałach to Bomber (180mm skoku) pochłaniał chyba większość mojej mocy wkładanej w pedałowanie.

W lesie na Słocinie uderzyliśmy najpierw pod górkę i zjechaliśmy szlakiem wczorajszej Skandii. Zawodnicy mogą mówić o szczęściu że udało im się wczoraj pogoda, bo to co dzisiaj zastaliśmy w lesie po nocnych opadach to była masakra;) Rowery jeździły niczym na lodzie. Na jednej z kolein zaliczyłem glebę ponieważ opona nawet przy minimalnym hamowaniu przednim hamplem wpadała w poślizg;) choć tutaj akurat koło uciekło mi na tej nieszczęsnej koleinie;P Dalej było jeszcze sporo niezłych uślizgów, ale udało się wyjść z nich cało;) Nie wyobrażam sobie jak mieliby tam jechać zawodnicy pod górkę po tym błocie gdzie gdy stawałem na nogach to zjeżdżałem z górki;P

Wybrudziliśmy się w tym bajorze niemal po uszy;) w końcu dotarliśmy znowu na szczyt Słociny i zjechaliśmy na koniec przez las w dół. Koniec masakry;P Jeszcze tylko powrót przez miasto do domu, przy czym jakieś 5 km przed końcem dopadł nas jeszcze deszcz- to tak dla dopełnienia udanego wyjazdu;P