Nocnie

Piątek, 17 września 2010 · dodano: 18.09.2010 | Komentarze 5

Wypad na nocne szwendanie o trochę późniejszej porze. Pojechaliśmy na miasto z Mateuszem (Bubu) koło 22.30, a wróciliśmy kilkanaście minut przed 2;P Kilometrów mało bo jechaliśmy na prawdę wolno;P i do tego zrobiliśmy sobie zabawę z aparatem- nawet kilka fajnych zdjęć wyszło, a część nie nadaje się do upublicznienia;P
Trochę pusto na mieście o tej porze;P a nad Wisłokiem niedaleko Podpromia mieliśmy spotkanie z lisem, ale nie dał się nam sfotografować chociaż czailiśmy się na niego z 10 minut, a ten tylko sobie chodził i nas obserwował;)

I kilka prób z fotozabawy:)

Trafiony przez światło;) © azbest87

W dwóch na ławeczce:) © azbest87

Pod mostem zamkowym © azbest87

mrozin
| 06:16 środa, 22 września 2010 | linkuj Super foty.
bubu
| 15:17 sobota, 18 września 2010 | linkuj te zdjęcia są świetne :D
| 14:34 sobota, 18 września 2010 | linkuj Robiłem takie same zdjęcia, ale z drugiej strony:P

Moja Asia widziała nieraz Bubu na rowerze, spodobał sie jej kolorek ramy:)
| 08:52 sobota, 18 września 2010 | linkuj Tylko lampką ale z komórki:) rowerowa też by się nadała, ale nie mieliśmy takiej przy sobie;P
javor
| 08:39 sobota, 18 września 2010 | linkuj dobre zdjęcia :) te 3 pierwsze są oświetlone tylko lampką rowerową?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa czase