Rekord prędkości= 82.3 km/h i 2000km w siepniu:D

Poniedziałek, 30 sierpnia 2010 · dodano: 30.08.2010 | Komentarze 4

Wszelkie znaki na niebie i ziemi (czytaj: wszystkie prognozy pogody;P) zapowiadają że jutro ma u nas padać cały dzień więc pewnie nie uda się wyjść na rower, dlatego plan minimum na dzisiaj to było 72 km;) bo tyle brakowało mi do osiągnięcia 2000 km w sierpniu:D No i oczywiście plan wykonany:)

Ogólnie sierpień to był wyjątkowo udany miesiąc pod względem rowerowym:) o czym między innymi świadczą te 2000 km (wcześniejszy rekord miesięczny to 1710 km). Udało się zaliczyć parę kilkudniowych wyjazdów, łącznie z zaliczeniem Zakopanego:D pobiłem rekord dystansu dziennego (230km) i dwa razy pobiłem rekord prędkości z czego ten drugi wypadł dzisiaj :D Od tej pory jest to 82.3 km/h. Oczywiście ustanowiony na Sołonce, czyli najszybszej górce w okolicy. Ma ona jeszcze spory potencjał o czym świadczy rekord Seby z wczoraj- prawie 95km/h :O Tylko że on jechał na slickach, ale prędkość jak na rower masakryczna.

Ja za to dzisiaj na początek jadąc w stronę Strzyżowa miałem zmagania z przednim uciążliwym wiatrem przez 35km, a później zaliczyłem sobie trzy niczego sobie podjazdy:D Najpierw Żarnowa (464m) i zjazd do Niebylca (63.8km/h). Podjazd w Bliziance- równie męczący co Żarnowa i na prawie identyczną wysokość (465m) i zjazd ze Sołonki. Podjazd w stronę Przylasku (tu już górka poniżej 400m;) i zjazd do Budziwoja. Na koniec przez miasto do domku.

Fajnie bo z każdej górki dało się zobaczyć w oddali Rzeszów. Nawet z Żarnowej choć do Rzeszowa stamtąd będzie z 30 km. W ogóle na górkach towarzyszyły mi świetne widoki:D bo pogoda jeszcze była dość fajna (choć trochę chłodno), ale do Rzeszowa wracałem już razem z ciemnymi chmurami z których jutro ma padać:/