Las głogowski i gleba

Wtorek, 24 sierpnia 2010 · dodano: 24.08.2010 | Komentarze 1

Od bardzo dawna nie zaglądałem na północne- płaskie tereny Rzeszowa. Dzisiaj w końcu postanowiłem pojeździć tam trochę po lasach. Na początku jechało mi się okropnie źle, ale bliżej Głogowa trochę się rozkręciłem. Przy wjeździe do lasu koło stacji benzynowej trochę przyszalałem, wybiło mi przednie koło na krawężniku i wpadłem nim prosto w jakieś dziury co skończyło się oczywiście glebą przy prędkości ~25. Ogólnie obyło się bez krwi;) tylko przy upadku musiałem gdzieś zahaczyć prawym kolanem o kierownicę, albo ramę. Trochę bolało ale pojechałem dalej przez las. Na początku nie było źle ale po jakimś czasie zaczęło mocniej boleć:/ dlatego postanowiłem wracać do domu chociaż miałem w planach trasę w granicach 70km. Powrót do domu to już kręcenie dość wolno tylko jedną nogą, bo kolano dość mocno dawało o sobie znać przy każdym jego użyciu;) Na szczęście to tylko mocne stłuczenie i z własnego doświadczenia wiem że powinno za parę dni przejść- przynajmniej taką mam nadzieję;)