Chowanie się przed upałem

Sobota, 17 lipca 2010 · dodano: 18.07.2010 | Komentarze 0

Gdy zobaczyłem w mieszkaniu temperaturę 29 stopni już o godzinie 11 wiedziałem że dzisiaj w domu ciężko będzie wysiedzieć, dlatego szybko się zebrałem na rower i postanowiłem pojechać do babci na wieś żeby tam przesiedzieć upał(razem to połowa z tego dystansu).
W cieniu drzew było trochę lepiej:) Niestety po 17 musiałem wracać do domu z racji że brat wracał z wyścigu, a nikogo innego nie było w domu. O 18 miałem jeszcze jechać z Sebą na jakąś traskę, ale czekanie na brata się przeciągnęło więc z tej jazdy wyszło nici.. Za to ruszyłem sam pod wieczór, gdzieś po 20 na nocą jazdę. Nad zalewem spotkałem jeszcze znajomą ze studiów, a później to już plątanie się po mieście.
V-max to ściganie się z jakimś gościem nad zalewem;) ewidentnie koleś prowokował do ścigania;P i gdy ruszył mocno ja pojechałem za nim;) Dobre miał przyspieszenie, ale kiepską wytrzymałość na pełnej prędkości;P tak więc trochę go odstawiłem;)
Ogólnie dopiero po 22 zaczęło się robić w miarę przyjemnie do jazdy tzn na tyle chłodno, bo wcześniej to mnie strasznie zalewało..