Ufff... gorąco...

Sobota, 9 czerwca 2007 · dodano: 09.06.2007 | Komentarze 0

Dopiero wieczorem zrobiło się chłodniej, ale i tak trochę pojeździłem.

Wypad z Rzeszowa po 17 przez Zwięczycę w stronę Kładki w Boguchwale, ale nie przejeżdżałem w stronę Budziwoja tylko pojechałem wzdłuż Wisłoka- nieźle zarośnięty przejazd, ale jakoś się tam przebiłem:P i wyjechałem w Zarzeczu. Następnie Siedliska, Lubenia, Babica, Wyżne, Podzamcze i Czudec. Podjazd koło cmentarza (wtedy dopiero mi się ciepło zrobiło;) Na szczycie odbiłem w las, znalazłem świeżo znaczony żółty szlak i wyjechałem w Mogielnicy- taki miałem zamiar, bo tutaj uderzyłem na działkę na grilla:D Powrót około 21 bocznymi drogami, bo nie mam już żadnego światełka (tylnie straciłem podczas gleby w niedziele:/)- zostały tylko odblaski na pedałach i pasek odblaskowy na koszulce;)

Dzisiaj wolniejsze tempo. bo teren był dość ciężki i trudno było się tam bardziej rozpędzić:/ Po za tym natykałem się na takie przeszkody jak np. zwalone drzewo w poprzek trasy w lesie.