Nocnie

Niedziela, 6 czerwca 2010 · dodano: 06.06.2010 | Komentarze 4

Wyszedłem na rower z myślą przejechania się nad zalew i najwyżej trochę po mieście. A to dlatego żeby po chrzcinach na których dzisiaj byłem zrzucić trochę brzuch bo nawet się schylić nie mogłem;P Udało się akurat pojechać z Arturem i Mateuszem. Wszelkich owadów mnóstwo, zwłaszcza nad zalewem. I pojechaliśmy jeszcze kawałek za miasto lekko po góreczkach;P tj. po Racławówce i Kielanówce, ze zjazdem do Przybyszówki. Przyjemnie się jechało chociaż zrobiło się ciemno, ale miły chłodek był w sam raz do kręcenia:)

| 13:45 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj Normalnie nie mam;) tylko tak się najadłem wczoraj na chrzcinach że ledwo się ruszałem;P
| 11:57 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj Dalej istnieje:) Tylko to teraz będzie dzielnica Rzeszowa.

Jeśli Ty masz brzuch, to ja jestem zawodnikiem sumo hehe
| 07:19 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj Jest osiedle Przybyszówka;P ja używam nazw miejscowości wchłoniętych przez Rzeszów żeby lepiej opisać trasę:)
| 06:54 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj yyy a gdzie jest Przybyszówka :P:P bo nie znam takiej miejscowości :D:D..no tak tego dziadostwa trochę było nad Wisłokiem bo też jechałem alejkami

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw