Powykładowe rozprostowanie kości:)

Wtorek, 29 maja 2007 · dodano: 29.05.2007 | Komentarze 2

Wczoraj nie byłem na rowerze z powodu nauki to dzisiaj mnie trochę nosiło i już nie mogłem wysiedzieć na wykładach. Z rana napisałem zaliczenie z polityki społecznej, później przenudziłem się 3 kolejne wykłady w oczekiwaniu na wyniki z prawa (opłacało się bo dostałem +4:D:D:D)
I narzuciłem sobie szybsze tempo. Trochę przeszkadzał wiatr i było dość ciepło, ale w domu bym już nie wysiedział.
Traska:
Rzeszów- Rudna- Mrowla- Bratkowice- Trzciana- Wola Zgłobieńska- Nosówka- Racławówka- Boguchwała- Zwięczyca- wzdłuż Wisłoka i do domku:d

| 23:07 wtorek, 29 maja 2007 | linkuj eee tam rzeźnik;)
ja poprostu musze odreagowac nadmiar nauki:)) a najlepszym sposobem jest wyzycie sie na rowerku:P
| 21:34 wtorek, 29 maja 2007 | linkuj Widze, że coraz lepiej Ci idzie :). Średnie, że nie ma się do czego przyczepić :). Poprostu rzeźnik jesteś. :)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hnawy