Leczenie alternatywne

Czwartek, 29 kwietnia 2010 · dodano: 29.04.2010 | Komentarze 0

Ostatnie dni raczej nie sprzyjały jeździe z racji tego, że musiałem się wziąć trochę za pisanie pracy no i dopadło mnie jakieś choróbsko:/ które w sumie dalej mnie trzyma;) ale już nie mogłem wysiedzieć w domu. Zwłaszcza przy tak pięknej pogodzie za oknem. Czuje się już jakoś w miarę;) tylko trochę denerwujący kaszel mi doskwiera i resztki kataru, którego epicentrum było na weekendzie.
Postanowiłem wybrać bardziej alternatywne metody leczenia i tak wczoraj trochę się "znieczuliłem i odkażałem" :P a dzisiaj padło na rower;) Pięknie świecące słoneczko, temperatura ponad 20* i w końcu wszędzie zielono:) wymarzone warunki na rower:) co prawda wybrałem się trochę późno, ale i tak nie zamierzałem dzisiaj szarżować. Na początku było czuć osłabienie organizmu, ale później w sumie przeszło i jechało się nawet dobrze:) nawet mimo widocznego spadku wydajność płuc;)

Trasa: Rzeszów- Lisia- Zwięczyca- Boguchwała- szutrami do Lutoryża- wizyta u dziadków- podjazd w stronę Grochowicznej, ale odbiłem na szczyt w Niechobrzu- zjazd szutrem (czerwony szlak) z pod krzyża do Racławówki- Kielanówka (v-max)- Rzeszów