Wielkosobotnie górki

Sobota, 3 kwietnia 2010 · dodano: 03.04.2010 | Komentarze 4

Od rana jakoś nie mogłem się wybrać na rower chociaż miałem ochotę choć chwilę pośmigać. W końcu po 15 wziąłem się w garść i ruszyłem na rower. Moim celem miało być podjechanie lasem w Słocinie i zjechanie serpentynką z racji raczej ograniczonego czasu, ale tak dobrze się jechało że troszkę sobie dodałem:)
Najpierw tak jak planowałem podjazd przez Słocinę. Na dojeździe czułem że nogi dobrze wypoczęły przez te 3 dni bez roweru i czułem jakby same kręciły pedałami stąd średnia na początek przez miasto wnosiła prawie 27. W lesie już sporo spadła, ale za to jak ładnie się tam robi. Zawilce już zakwitły i las zaczyna się robić zielono były:) jeszcze żeby tylko liście się pojawiły:) Dalej pojechałem przez Matysówkę na zjazd do Chmielnika gdzie okazało się że położyli nowy asfalt i stąd tegoroczny v-max:D --> 73.8 km/h. Tam przejechałem kilkaset metrów i odbiłem na podjazd z powrotem na tą samą górkę:) dalej szczytem górki w terenie przejechałem w stronę zjazdu do Białej który ma dość spore nachylenie- 17%. Dosłownie na kilkudziesięciu metrach rozpędziłem się do prędkości 58km/h mimo iż na początku hamowałem, bo nie znałem dokładnie drogi. Dalej to już powrót do domu w okolicach Wisłoka.
Bardzo przyjemnie się dzisiaj jeździło. Szkoda że brakło czasu na więcej, ale dobre i cokolwiek:) Piękne widoki były z racji bardzo przejrzystego powietrza i ładnie świecącego słoneczka:) w końcu zaczyna się powoli robić zielono:)