Czarnorzecko- Strzyżowski Park Krajobrazowy

Czwartek, 25 marca 2010 · dodano: 25.03.2010 | Komentarze 11

Już od kilku dni wszelkie znaki na niebie i ziemi (tzn. prognozy pogody;P) wskazywały na to, że czwartek ma być najcieplejszym dniem w tym tygodniu, a jednocześnie i w tym roku- póki co;) Tak się fajnie złożyło, że czwartek jest akurat jedynym moim wolnym dniem w tym tygodniu i mogłem go bez problemu poświęcić na jazdę. Jak pomyślałem tak zrobiłem:) Wybrałem trasę, która była jednym z moich celów na ten sezon i nawet udało się ją całkowicie przejechać:)

Tak więc wybór padł na Czarnorzecko- Strzyżowski Park Krajobrazowy. Z tym że chciałem tam dojechać od strony Wysokiej Strzyżowskiej dzięki czemu mogłem przejechać spory kawałek przez ten park krajobrazowy. Jazdę planowałem tylko asfaltem, bo w terenie mimo że zaczyna robić się sucho to jednak można w dalszym ciąg znaleźć sporo błota, a ja nie miałem ochoty się w nim paplać.

Jeśli chodzi o pogodę to oczywiście cieplutko:) jakieś 17 stopni może cieplej, bezchmurne niebo i chciałoby się rzecz bezwietrznie, ale to by było zbyt piękne;) Wiało.. może nie bardzo mocno, ale odczuwalnie, a po 70 km pod wiatr miałem już go serdecznie dość;P Chociaż z drugiej strony powrót to był miodzio:D 50 km ze średnią powyżej 25- to dlatego, że już czułem trochę górki w nogach i nie dało się tak bardzo cisnąć, choć i tak sporymi kawałkami utrzymywałem prędkość powyżej 35.

Z ciekawostek z trasy to tak: zabrałem tylko picie do bidonu z zamiarem sukcesywnego dokupywania, gdy mi się będzie kończyć, a później się okazało że w portfelu pusto;P bo miałem iść wybrać kasę z bankomatu i zapomniałem;P Na szczęście w Strzyżowie udało mi się znaleźć odpowiedni bankomat:D i problem z głowy. Niespodziewanie musiałem też zmienić planowaną trasę ponieważ okazało się że w Wysokiej Strzyżowskiej jest zamknięty most z powodu remontu i nie dało się przedostać na drugą stronę. Musiałem pojechać objazdem, który w ostateczności okazał się chyba ciekawszy niż gdybym te kilka kilometrów przejechał według planu;)
Oprócz oglądania bardzo fajnych krajobrazów skoczyłem jeszcze na Prządki połazić/pojeździć pomiędzy skałkami gdzie też skonsumowałem zabrane ze sobą kanapki:D Mijałem też po drodze kościółek w Węglówce który był chyba w jednym z zeszłorocznych numerów Bikeboard'u- będzie gdzieś na zdjęciach poniżej:) oraz odwiedziłem jeszcze bunkier w Strzyżowie:)

Tak więc wyszedł mój najdłuższy w tym roku dystans i pierwsza od pół roku setka;)

Rzeszów- Przybyszówka- Bzianka- Nosówka- Racławówka- Niechobrz- Przedmieście Czudeckie- Czudec- Zaborów- Glinik Zaborowski- Żarnowa- Strzyżów- Dobrzechów- Tułkowice- Kożuchów- Markuszowa- Oparówka- Wysoka Strzyżowska- Golcówka- Stodolina- Węglówka- Czarnorzeki- Rezerwat Prządki- Czarnorzeki- Krasna- Lutcza- Jawornik Niebylecki- Niebylec- Baryczka- Połomia- Wyżne- Babica- Lubenia- Siedliska- Budziwój- Rzeszów

Jak przystało na dłuższy dystans czas na solidną porcję zdjęć jako uzupełnienie tekstu, lub dla tych którym się nie chcę czytać powyższych wypocin (mi by się nie chciało;P)

Kościół w Racławówce- Zabierzowie © azbest87

Prządki 5 © azbest87

Widoki w drodze powrotnej- Krasna © azbest87

Góreczki zostały za mną.. © azbest87

Sporo tych zdjęć, ale było na co patrzeć w czasie jazdy:)

Kajman
| 19:41 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj Prządki są kapitalne:)
niradhara
| 16:43 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj Są tacy, którym się jednak chce czytać ;)
Co do utrudnień, to w górach zawsze albo wieje, albo leje, albo jest pod górkę ;P Za to widoki mamy super, nie to, co nieszczęśnicy mieszkający na równinach :)
| 12:23 niedziela, 28 marca 2010 | linkuj Można by sie tam wybrać całą grupą na jakiś ekstra dystans...
| 18:22 sobota, 27 marca 2010 | linkuj no tez tak chce..ale nie mam takiej motywacji na 100 jeszcze chiwlke i pęknie setka
super traska
yazoor
| 11:02 sobota, 27 marca 2010 | linkuj A nam zabrakło czasu na Prządki:( ale traskę mielismy podobną fajne widoki super górki:) musimy tam jeszcze kiedyś skoczyć;p
kona
| 18:56 piątek, 26 marca 2010 | linkuj Jak ja lubie te wiosenne krajobrazy i tamtejsze tereny też będe musiał się tam wybrać:)
A ten most to jeszcze przed zimą zaczeli remontować
| 17:50 piątek, 26 marca 2010 | linkuj Pieknie tam jest:) właśnie wróciłem...
| 07:28 piątek, 26 marca 2010 | linkuj Czyli to ślady Twoich opon widziałem na Prządkach :D
| 23:06 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Pieknie tam jest:) widać że sie faktycznie z Miciem minęliście hehe

Jutro to ma dopiero wiać. Nie to co dzisiejszy lekki wiaterek;) a ja tam jadę... masakra.
Petroslavrz
| 23:03 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Słowa uznania za pierwszą tegoroczną setkę i jak zawsze ciekawe zdjęcia.
| 22:55 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Oj żebym ja miał już taką formę...
a tym czasem ledwo zipie po 60km :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa okimz