Szybka trasa między zajęciami:)

Środa, 24 marca 2010 · dodano: 24.03.2010 | Komentarze 3

Dzisiaj jazda w przerwie między wykładem z rana, a zajęciami z Marketplace po południu;) Wystarczająca przerwa żeby ze dwie godzinki pojeździć:) tzn chciałem przejechać około 40km, a że średnia dzisiaj wyjątkowo wyższa wyszła to się szybciej wyrobiłem:) a to dlatego że wyjeżdżając z Rzeszowa na Budziwój przed sobą zobaczyłem jakiegoś kolarza:) Nie jechał zbyt szybko więc po 2 km w końcu go dogoniłem;) i jechałem sobie ładnie w tunelu tak się złożyło że jechałem tak przez następne 10km;) bo się nasze trasy jakoś tak pokryły:) tutaj podziękowania dla niego;) (niebieski Trek i koszulka CSC;) bo dzięki temu średnia mi skoczyła prawie do 28 i później już rozkręcony pojechałem dalej sam:) Średnia spadła na podjeździe i przy jeździe przez miasto, ale ogólnie i tak wyszła przynajmniej jak dla mnie dość wysoka:)
Znowu ciepełko:) cieplej niż wczoraj dlatego dzisiaj jazda w krótkich spodenkach:) od razu lepiej się kręci:)

Trasa: Rzeszów- Budziwój- Tyczyn- Kielnarowa- Chmielnik- Słocina- Rzeszów