Rower po remoncie;)

Sobota, 20 marca 2010 · dodano: 21.03.2010 | Komentarze 7

W końcu rower gotowy do sezonu:) trochę trzeba było przy nim posiedzieć (od przedwczoraj), ale już jest w pełni sprawny, z wymienionym napędem i oponami. Udało się nam (w sensie mi i Mateuszowi, który mi pomagał) wymienić łożyska w suporcie do zintegrowanej osi;) a w sklepach mówią że to jest podobno nierozbieralne:P Wszystko w rowerze zostało rozebrane, wyczyszczone i wyregulowane:) Zmiana po tym jak wcześniej był rozklekotany jest ogromna:) no i dobrze czuć znowu przyczepność na oponach;)
Po tym jak skręciliśmy rower wybraliśmy się jeszcze razem z Arturem pojeździć trochę po Rzeszowie żeby wypróbować sprzęt:)

Rowerek po czyszczeniu itp © azbest87

Wymienione:
-opony na Kendy Karmy 2.0
-blaty w korbie na takie jak wcześniej, czyli Deore,
-łańcuch HG53,
-kaseta taka jak łańcuch;)
-nowe chwyty Gianta,
-klocki hamulcowe w v-breakach,
-jeszcze kilka jakichś duperelków typu linka, pancerz, czy nowa spinka do łańcuch, no i jeszcze zestaw naprawczy do dętek- nigdy nie wiadomo kiedy się przyda;)
i malowanie mostka i kierownicy bo się im trochę oblazło;P z farby oczywiście:)

| 14:45 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Tanioszka:) w Rzeszowie koło Cmentarza Staroniwa jest sklep z łożyskami. Pewnie nie trzeba płacić za przesyłkę;) Niedługo idę tam zobaczyć.
| 13:19 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj U mnie łożyska zostały całkowicie zajechane więc smarowanie nic by nie dało- było to winą zapewne kiepskiej konstrukcji i jeszcze gorszego uszczelnienia, a łożyska kupiłem na allegro:) 4 zł sztuka:D w porównaniu z ceną suportu koszt duużo mniejszy;)
bloom
| 11:55 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Mówili mi kiedyś w cykloturze kiedy myślałem że załatwiłem środek supportu :)
W moim przypadku poskutkowało posmarowanie gwintów.
kona
| 11:05 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj A gdzie te łożyska kupiłeś i za ile?
| 11:03 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj no teraz po modernizacji można szaleć, trzeba wykorzystać nowe części i sprawdzić jak sie sprawdzają
| 09:59 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Ale w jakim to sklepie gadali?:) mi w NSB właśnie zawsze odwrotnie mówią hehe:)

Rowerek lśni:) aż szkoda na nim śmigać...
bloom
| 09:46 niedziela, 21 marca 2010 | linkuj Mi w sklepie powiedzieli, że większość części jest rozbieralna..., ale ze złożeniem może byc bardzo duży kłopot.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa encic