• Temperatura -2.0°C

Magdalenka

Środa, 10 marca 2010 · dodano: 10.03.2010 | Komentarze 2

Kolejny dzień ładnej pogody, więc od rana miałem ochotę na rower. Szkoda tylko że dalej trzyma mróz, a do tego jeszcze ruszył się bardzo denerwujący wiatr przez który na początku miałem ochotę wracać, bo ogólnie jechało mi się dość ciężko.. zwłaszcza na początku. Mój początkowy cel to miała być Magdalenka. Przez to że kiepsko mi się jechało miałem sobie odpuścić górki, ale ostatecznie jednak wybrałem się boczną drogą na Magdalenkę, trochę ciężko się jechało, ale jakoś się wykaraskałem na górę;) a tam panuje zima.. w mieście już śnieg powoli znika, a na górkach wszędzie biało..
Nawet wziąłem aparat, ale przez ten wiatr nie chciało mi się zatrzymywać i praktycznie nie zrobiłem zdjęć.. ogólnie zimno a wiatr to uczucie potęgował, ale tak się ubrałem że bardzo mi to nie doskwierało:) i nawet udało się trochę tych kilometrów przejechać mimo początkowej niedyspozycji;)

Trasa: Rzeszów- Słocina- Malawa- Magdalenka- Wola Rafałowska- Chmielnik- Kielnarowa- Tyczyn- Biała- Rzeszów