Szosowo z bratem

Czwartek, 25 lutego 2010 · dodano: 25.02.2010 | Komentarze 4

Dzisiaj jazda z bratem który wczoraj wrócił z obozu treningowego.. on już rozkręcony, a ja dopiero powoli wchodzę w sezon;) dlatego forma sporo niższa;) ale było spoko choć wracałem już trochę zmęczony i mega głodny:P Wspólna jazda to i motywacja wyższa to też średnia wyszła wyższa niż ostatnio:) zresztą i tak spadła z ponad 23 podczas jazdy przez miasto na koniec.. jak na jedną z pierwszych przejażdżek po zimie to nie najgorzej:) zwłaszcza że ostatni raz takie trasy to robiłem prawie 3 miesiące temu..
Oby szybko stopniał ten śnieg i dało się w końcu poszaleć po lesie:)
Trasa dzisiaj znowu po płaskim: Rzeszów- Trzebownisko- Terliczka- Jasionka- Wólka Podleśna- Pogwizdów- Czarna (stąd zdjęcie kapliczki)- Palikówka- Strażów- Krasne- Załęże- Rzeszów

Kapliczka w Czarnej © azbest87

Petroslavrz
| 18:33 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj "Oby szybko stopniał ten śnieg i dało się w końcu poszaleć po lesie:)" - dokładnie :)
| 16:56 sobota, 27 lutego 2010 | linkuj no kiedyś trzeba zacząć jeździć, ja zamierzam w niedziele wyruszyć a co z tego wyjdzie to się okaże ;)
niradhara
| 20:03 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj Dobrze, że zacząłeś na dobre sezon, bo bardzo mi już brakowało Twoich wpisów!
Serdecznie pozdrawiam :)
kona
| 17:12 czwartek, 25 lutego 2010 | linkuj Pogoda z dnia na dzień coraz lepsza więc i motywacja do jazdy jest:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iotaj