• Temperatura -4.0°C

Znowu na rowerze..

Środa, 10 lutego 2010 · dodano: 10.02.2010 | Komentarze 4

Zmobilizowałem się znowu do wyjścia na rower w śniegu;) chociaż nie przepadam za taką jazdą.. i już nie mogę się doczekać kiedy on zniknie..
Najpierw posiedziałem w piwnicy bawiąc się w rozkręcanie starego roweru i popołudniu skusiłem się na jazdę.
I tak póki jedzie się poza miastem to jest spoko:) szosa w większości sucha i jedzie się dobrze. Gorzej w mieście- co rusz chlapa, a nad zalewem cała ścieżka skuta lodem i śniegiem, nieźle mnie tam wytłukło.. dlatego ten odcinek wpisuje jako teren bo asfaltu nie było widać..
W końcu zaczynam się ruszać powoli. Tego mi trzeba było:) ciągnie mnie na rower tylko ten śnieg odstrasza;) bo nie przepadam za jazdą w takich warunkach..

| 09:39 niedziela, 14 lutego 2010 | linkuj A jednak dałeś radę:)
| 15:05 piątek, 12 lutego 2010 | linkuj no powoli zaczyna znikać oby poszło to sprawnie i za pare dni mozna było normalnie po szoie pojeździć

pozdrawiam
| 20:04 środa, 10 lutego 2010 | linkuj Jazda po silnie zamarzniętym śniegu nie należy do przyjemnych. Potem ręce się tak trzęsą jakby się pracowało z młotem pneumatycznym, nic nie mówię już o czterech literach :D

Pozdrawiam,
Piotrek.
| 19:48 środa, 10 lutego 2010 | linkuj Stanowczo za długo ta zima już trwa...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chorz