Trasa na 102;)

Środa, 16 września 2009 · dodano: 16.09.2009 | Komentarze 5

Nie planowana setka, ale skoro jest to nie będę narzekał;P
Miałem kilka koncepcji na dzisiejszą trasę, ale ostatecznie skończyło się na jeździe w stronę Tarnawki. Trochę przez las do Hadli Szklarskich. Tu zastanawiałem się czy nie jechać na południe w stronę Dynowa, ale ostatecznie pojechałem na północ do Kańczugi, a stamtąd przez Markową do Albigowej i bocznymi drogami do Rzeszowa. Nie myślałem że wyjdzie tyle km i na koniec jeszcze przejechałem przez Zalesie i nad zalewem żeby dobić do setki.
Pogoda nawet dobra do jazdy, chociaż na początku było dość duszno i lało się ze mnie niemiłosiernie.

Trasa: Rzeszów- Słocina (podjazd lasem)- Magdalenka- Wola Rafałowska- Zabratówka- Tarnawka- Hadle Szklarskie- Hadle Kańczuckie- Zagórze- Manasterz- Siedleczka- Kańczuga- Sietesz- Markowa- Albigowa (v-max w pościgu za autobusem, ale nie udało mi się złapać w tunel;)- obrzeżami Łańcuta- Kraczkowa- Malawa- Słocina- Zalesie- zalew- dom

I troche zdjęć:)

Kręgi w ścięty zbożu;P hehe;) © azbest87

Szaleńcy na skuterach wodnych;) © azbest87

Zachodzik nad zalewem © azbest87

No i przekroczyłem 4000km:)

Kategoria Tu i tam, Fotki, >100km

| 22:54 czwartek, 17 września 2009 | linkuj Nono:) podczas gdy ja umierałem na 90tce, Ty zasuwałeś sobie w te piękne rejony ;D muszę sie tam wybrać...
| 20:33 środa, 16 września 2009 | linkuj Nic nie musiałem odreagowywać;P samo tak jakoś wyszło;) a co do jeziorek to są właśnie chyba te stawy;) tylko tak mi się napisało;) widoki tam ładne:) no i te koniki są zaraz obok:) a to w lesie to punkt czerpania wody;)
ZlosliwaMalpa
| 20:19 środa, 16 września 2009 | linkuj heh, bardzo lubię te tereny :) ale tych jeziorek nie kojarzę. Chyba, ze to stawy rybne w lesie w Tarnawce?
Pozdrawiam :)
marta | 20:12 środa, 16 września 2009 | linkuj Trzeba było odreagowac pobyt w Kolbuszowej?:P tak czy siak wycieczka pierwsza klasa;) koniki cudne:)!
Kajman
| 19:43 środa, 16 września 2009 | linkuj Fajna relacja:) Skansen super:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobie