Las czudecki z Mateuszem

Niedziela, 25 marca 2007 · dodano: 25.03.2007 | Komentarze 1

Dzisiaj od rana ładna pogoda, a więc trzeba to było wykorzystać:D
Wypad z Mateuszem (bubu) udał się nawet bardzo- większość po asfalcie, ale i terenu nie brakło:P, trochę podjazdów i szybkie zjazdy:P.
Ale od początku:
Najpierw uderzyliśmy obwodnicą z Baranówki i odbiliśmy na Kielanówke- tu lekko pod góreczkę i szybki zjazd w stronę mostu na granicy Niechobrza (74km/h).
Następnie przejazd przez cały Niechobrz i podjazd w stronę Czudca:

Później przez las w Czudcu:

i zaraz za lasem zamiast zjeżdżać do Czudca odbiliśmy w teren w kierunku Rezerwatu Wielki Las (niezłe błotko tu było;p). Zachaczyliśmy tam o kamieniołom w widokiem na Czudec:

Po drugiej stronie lasu chwila odpoczynku na Pyrówkach (406m):

Po czym przejazd szczytami do Pstągowej i zjazd w terenie (ponad 50km/h) w kierunku Nowej Wsi:

Następnie przejazd wzdłuż Wisłoka do Czudca:

Krótki odpoczynek w Czudcu i uzupełnienie płynów:P:

I jazda w kierunku Rzeszowa- do Lutoryża po głównej drodze, po czym odbiliśmy na polne drogi, przez Zwięczycę bocznymi drogami, następnie kierunek na ścieżkę rowerową i przez miasto do domku:DDD