• Sprzęt Ridley

Kwiecień plecień

Niedziela, 10 kwietnia 2022 · dodano: 10.04.2022 | Komentarze 0

Pogoda bardzo zmienna. Najpierw zaskoczyła mnie przy wychodzeniu z domu. Ubrałem się wyciągam rower na zewnątrz, a tam leje O.o Musiałem przeczekać pół godziny i niestety ruszyć po mokrym asfalcie. Zaraz się okazało że 2 km dalej było już sucho. Po zjeździe do Nockowej zaatakowała mnie chmura z której leciał deszcz ze śniegiem, a po kolejnych dwóch kilometrach znowu świeciło słońce. Taka pogoda przez cały wyjazd chociaż na szczęście nie polało już jakoś bardzo chociaż cały czas straszyło. W Różance było widać na górce obok jak z jednej chmury jednocześnie padał śnieg i deszcz ;) Podjazd w Jabłonnej zaskoczył mnie swoim nachyleniem. Garmin max pokazał 23%! Chciałem zrobić zdjęcie, ale przy tym nachyleniu nie mogłem opanować roweru z komórką w ręce;)
Plan na dzisiaj to było 1000m w pionie i to udało się zrealizować, chociaż musiałem kawałek po wiosce dokręcić, ale to przez to że na Bystrzycy Garmin się sam zrestartował i kawałek górki wyparował z tracka. Niestety staruszek 520 już niedomaga i za niedługo trzeba będzie wyposażyć się w coś nowszego i sprawnego.