• Sprzęt Ridley

Zimowe warunki

Niedziela, 3 kwietnia 2022 · dodano: 04.04.2022 | Komentarze 0

Z rana trochę słońce zaczęło wychodzi i prawie cały śnieg zniknął. Asfalt suchy, więc wybrałem się na szosę. Nie chciało mi się jechać na płaskie, więc skręciłem na południe na górki. Jak tylko dojechałem do pierwszych to zaczęło straszyć opadami śniegu, które pojawiały się później chyba z 7 razy. Na górkach mróz trzymał i wszędzie biało. Jadąc przez las to zima w pełni. Kawałek podjazdu w Zagorzycach, następnie krótki zjazd i kolejny podjazd w towarzystwie przypadkowo spotkane psa;) Trzymał moje tempo pod górkę nawet jak próbowałem przyspieszyć. Na zjeździe został z tyłu, ale później mnie dogonił. Później przerzucił się na jakieś dziewczyny które spotkał przy drodze;) Na zjeździe do Ropczyc trochę przewiewało przy tym mrozie, ale później pocisnąłem i zrobiło się cieplej. Na bocznych drogach z Borku do Wolicy zabawiłem się w gonienie skutera. To były mocne 2 km, aż dobiłem tętnem do 180;) Ale dogoniłem go i nie dałem mu uciec dopóki sam nie zjechał:P Mimo zimna dobrze się jechało chociaż nie ukrywam że już nie mogę się doczekać jazdy w dużo wyższych temperaturach.