• Sprzęt Canyon

Warunki dla koneserów;)

Sobota, 19 lutego 2022 · dodano: 22.02.2022 | Komentarze 0

Huragany nad Polską nie zachęcały do jazdy na rowerze w przeciwieństwie do tego co było widać za oknem siedząc w domu. Piękny słoneczny dzień z temperaturą czasem dobijającą nawet do 10 stopnie zachęcał do jazdy. Wyjątkowo miałem trochę czasu żeby się pobujać na rowerze w przeciwieństwie do mojej aktualnej formy, która nie koniecznie chciała mi na to pozwolić. W ramach ucieczki przed wiatrem przesiadłem się na Canyona, który od 3 miesięcy stał wypucowany w pokoju i chciałem trochę uciec do lasu. Już na początku poczułem że lekko nie będzie jadąc wzdłuż torów do Olchowej idealnie pod wiatr. Później nowa terenowa droga w stronę lasu. Trochę grząsko, ale dało się jechać. Później klasycznie przez pola i lasy na górę w Bystrzycy. Mimo że w lesie wiało słabiej to i tak jechało się ciężko, ponieważ błoto miało charakterystyczną lepką konsystencję. Zasysało koła i spowalniało jazdę jak się tylko dało. Jedyny odcinek który był z wiatrem w połowie spędziłem w lesie, więc wiatr za bardzo nie pomógł. Na koniec jeszcze w terenie od Nockowej i zjazd już po asfalcie po ponad 3 h plątania.
Cały rower porządnie wysyfiony, tak jak i ja, więc jeszcze trzeba było go wypucować i usunąć nadmiar błota.