• Temperatura -1.0°C
  • Sprzęt Ridley

Mróz trzyma

Niedziela, 16 stycznia 2022 · dodano: 16.01.2022 | Komentarze 0

Leniwa niedziela, ale nie na rowerze;) chociaż tempo raczej bez szału. Chociaż na to większy wpływ ma aktualna forma i pogoda niż chęci do jazdy. Dla odmiany wyciągnąłem dzisiaj szosę licząc że skoro trzyma mróz to nie będzie ciapy na drogach. Prawie się udało. Było parę kawałków mokrych, ale ogólnie dość sucho, więc bardzo się nie wybrudziła.
Znowu ruszyłem w stronę górek. Po pierwszej miałem zdecydować czy nogi będą chciały przyjąć kolejną;) Pierwsze kilkanaście kilometrów pod wiatr ciężko się jechało. Góreczka w stronę Zagorzyc wchodzi dość mozolnie, ale nogi lekko się rozkręcają, więc uderzam jeszcze na podjazd w stronę Broniszowa. Później z Łączek Kucharskich do Ropczyc i przez Borek bocznymi drogami do domu.
Podgrzewane wkładki to jest moje zbawianie. Normalnie przy takiej temperaturze wymiękłbym po 40 minutach, a dzisiaj wytrzymałem 2:20h i jakby trzeba było to jeszcze bym mógł pokręcić choć dzisiaj to bardziej siły opadły;)