• Sprzęt Canyon

Blizna przez lasy

Niedziela, 12 września 2021 · dodano: 12.09.2021 | Komentarze 0

Dzisiaj dla odmiany padło na jazdę po płaskim. Na tych terenach już dość sucho, więc w porównaniu do wczoraj prawie się nie pobrudziłem;) Trasa wymyślona już jakiś czas temu, a teraz w końcu nadarzyła się okazja by ją przejechać i poznać trochę nowych dróg w terenie w okolicy.
Początek dobrze mi znany. Później koło kopalni piasku i bardzo fajny odcinek trochę po asfalcie, reszta przez las do Kamionki. W Kamionce znowu w las i obieram kierunek na Blizne. Tutaj parę piaskownic się trafiło, że ledwie dało się przejechać. Mnóstwo grzybiarzy w lasach. Na każdym kroku można ich spotkać. W Bliznej tylko fotka rakiety i wracam do lasu, którym dojeżdżam do Niwisk. Później kawałek dojazdówki po asfalcie i znowu w las z którego wyjeżdżam w Rudej. Powoli zaczynam się kierować do domu, ale okrężną drogą, żeby natłuc jeszcze trochę terenowych kilometrów zamiast ciągnąć się po asfalcie. Przyjemna trasa, ale trzeba przyznać, że ten rower stworzony jest do górek;)