• Sprzęt Canyon

Przez pola do Świlczy

Czwartek, 9 września 2021 · dodano: 10.09.2021 | Komentarze 0

Trasa po pracy. Nie było za dużo czasu do zachodu słońca, więc po okolicy. Najpierw górkami do Świlczy. Dawno temu nie jechałem i warto jeszcze parę razy wybrać się w te okolice. Ze Świlczy nowe ścieżki przez pola. Słońce już zaszło i zaczęły pojawiać się malownicze mgły. Jednocześnie zaczęło się też robić dość chłodno. Miałem wracać przez las w Dąbrach, ale już późno więc stwierdziłem że pojadę asfaltem do domu. Po kawałku jednak stwierdziłem, że nie po to kupowałem fulla, żeby się asfaltami tłuc;) Odbiłem w pola próbując skrócić tędy drogę. W polach już spora rosa. Droga oczywiście zaczęła się kończyć. Noc zaczęła zapadać, a ja przedzierałem się prawie po ciemku do jakiejś cywilizacji. W końcu dotarłem na Dąbry i musiałem wracać przez las tak jak początkowo planowałem. Oczywiście w lesie kompletnie ciemno. Jedynym ratunkiem była dla mnie lampka z komórki. Tylko dzięki temu udało się jakoś przejechać, chociaż w tym marnym świetle niektóre kałuże ciężko było dostrzec więc rower oczywiście znowu cały ufajdany błotem.