• Sprzęt FOCUS

I nie uciekłem przed burzą..

Sobota, 5 czerwca 2021 · dodano: 05.06.2021 | Komentarze 0

Żona wyjechała na weekend do Wrocławia, a ja mam dwójkę moich brzdąców na głowie. Żeby coś udało się pojeździć to młodych zawiozłem na działkę do rodziców, żeby mogli pobawić się z wnukami, a sam skoczyłem na szybko trasę.
W planie było trochę więcej kilometrów i górek, ale niestety pogoda zweryfikowała te plany. Od początku toczyłem nierówną walkę z nacierającą chmurą burzową. Na szczycie Przylasku złapały mnie pierwsze krople. Zjazd w lekkim deszczyku, który dość mocno zacinał w twarz przy prędkości blisko ponad 60km/h. Miałem nadzieje, że uda się wyjechać z pod chmury, ale niestety dopadła mnie w Lubeni i zanim znalazłem schronienie to trochę mnie zlało.. Musiałem przeczekać na przystanku prawie pół godziny i przez to skrócić trasę. Gdy deszcz zelżał ruszyłem dalej w drogę. Na liczniku raptem 11 stopni- dobrze że miałem ze sobą chociaż wiatrówkę. Za to w Czudcu pięknie świeciło słońce, a na podjeździe w stronę Niechobrza już się rozbierałem z kurtki, bo zrobiło się gorąco i temperatura skoczyłem prawie do 20.
Szkoda że deszcze przeszkodził, bo miałem ochotę przejechać się przez Sołonkę i Maternówkę.
Jak zwykle kilka zdjęć dostępne na stravie.