• Temperatura -1.0°C

Błoto pod śniegiem

Niedziela, 29 listopada 2020 · dodano: 29.11.2020 | Komentarze 0

Pierwszy śnieg. I to od bardzo dawna, bo już kilka lat nie jeździłem na śniegu. Teraz jest gdzie ogarnąć rower po tym syfie to można coś próbować. Na początek lajtowa trasa po najbliższej okolicy. Najpierw przez pola do Dąbrowy, później pod górkę po szutrze i zjazd do Nockowej. Znowu pod górę i zjazd przez pola. W terenie spodziewałem się trochę mniejszego syfu, ale niestety ziemia nie zmarznięta i pod śniegiem błoto, a do tego sporo kałuż. Na zjazdach trzeba było się mocno pilnować, bo rower tańczył jak chciał. Poza tym łatwo można było się dać zaskoczyć przez jakieś błoto, lub koleinę ukryte pod śniegiem. Standardowo jak na ujemną temperaturę zmarzłem w stopy, więc i tak dłużej bym nie pojeździł. Jedzie do mnie pewien wynalazek od majfrenda;) i może to trochę pomoże na moje marznące stopy. Plus mieszkania teraz w domu jest taki, że po jeździe nalałem gorącej wody do konewki i w 3 minuty rower był czyściutki i bez grama śniegu.