Przecław

Sobota, 25 lipca 2020 · dodano: 26.07.2020 | Komentarze 0

W końcu znalazłem na rower trochę więcej czasu niż 1,5 -2h. Planu na trasę nie miałem, więc pojechałem przed siebie obierając kierunek gdzieś na Dębicą, ale od strony południowej, czyli po górkach. Nogi kręciły bez tragedii, ale jakoś też nie miałem siły mocno przycisnąć. Może za wcześnie jak dla mnie, bo rzadko mi się zdarza wyjść na rower po 10.
Przejechałem koło krzyża w Borkach Chechelskich i następnie przez Okonin do Lubziny. Główną na Dębicę którą ostatecznie minąłem bokiem i pojechałem na drugi brzeg Wisłoki. Jeszcze nie miałem okazji zbytnio tutaj jeździć. Dojechałem po płaskim do Przecławia, gdzie zrobiłem przerwę na uzupełnienie zapasów picia i odwiedziłem tutejszy pałac. Ostatnio byłem tutaj w trakcie gdy wszystko było pozamykane i na teren parku koło pałacu nie dało się dostać. Stąd powrót już w miarę najkrótszą możliwą drogą po płaskim. Niestety na powrocie wiatr wiał lekko w twarz i już nie jechało się zbyt lekko.
Do Garmina nieźle musieli się hakerzy dobrać skoro już kilka dni nie da się dostać do Garmin Connect, a nie widać końca. Trzeba się znowu przerzucić na ręczne zgrywanie tras.