Krótko, ale treściwie

Niedziela, 28 czerwca 2020 · dodano: 29.06.2020 | Komentarze 0

Weekend mocno imprezowy, więc na rower czasu brakło. Dopiero w niedziele przed 18 wyszedłem trochę przewietrzyć głowę, bo jakaś taka ciężka była;)
Miała być szosa, ale pod domem zobaczyłem że w tylnej oponie nie ma powietrza. Nie chciało mi się wymieniać dętki, więc wymieniłem rower;) Wziąłem górala i pojechałem przed siebie.
Na początek standard, czyli przez pola na górkę w Będziemyślu. Pierwszy raz jechałem tu w błocie i lekko nie było. Na górze rzuciłem się na nową drogę i co prawda udało się znaleźć polny zjazd do Nockowej, ale o tej porze roku dość zarośnięty. Przez to w jego połowie musiałem się zatrzymać i wyciągnąć trawę z tylnej przerzutki, bo już cała zielona się zrobiła. Następnie gdzieś w stronę Będzienicy. Rower zaczął co raz bardziej skrzypieć. Błoto z ostatniego wyjazdu plus to z dzisiaj dały o sobie znać. Trzeba było zrobić przerwę na wyczyszczenie sztycy w miejscu gdzie wchodzi do ramy, bo generowała mega skrzypienie. Jeszcze nasmarowałem łańcuch i zostały tylko zgrzyty z okolic suportu, ale na szczęście nie były zbytnio dokuczliwe. No i nogi w końcu zaczęło trochę lepiej kręcić, bo wcześniej była tragedia. Myślałem że wcześniej wrócę do domu. Żeby nie utonąć w błocie w lesie rzuciłem się na okoliczne szutrowe drogi i dojechałem pod krzyż milenijny. Stamtąd fajny i szybki kamienisty zjazd do Iwierzyc, a później już najkrótszą drogą do domu, żeby zdążyć jeszcze na wybory. Na końcu jechało mi się już bardzo dobrze:)
Krótko, ale trochę górek weszło.