Zlany..

Niedziela, 17 maja 2020 · dodano: 18.05.2020 | Komentarze 0

Na niedzielę szybko wymyśliłem płaską trasę typu dookoła Kolbuszowej. Nogi rozruszane w sobotę kręciły od początku bardzo dobrze. Do tego trochę wiatru w plecy i tempo bardzo mocne od samego startu. Niestety w Widełce wyszły ciemne chmury i ruszył huraganowy wiatr burzowy. Oczywiście prosto w twarz. Kawałek dalej koło Kłapówki prawie przebiegłyby po mnie 4 jelenie. Minęły mnie o jakieś 5m, bo zacząłem hamować.. Mniej więcej w tym samym miejsc zaczęło padać, ale po chwili przeszło, by zaraz znowu zaczęło Temperatura spadła do 8 stopni. Musiałem ubrać rękawki, nogawki i kurtkę, bo to było już trochę za zimno. Tutaj było kilka nowych dla mnie dróg, ale nie wiele pamiętam z tego odcinka, bo tylko chowałem głowę nad kierownicą próbując walczyć z wiatrem i deszczem. Za Cmolasem (fajny drewniany kościół który jeszcze muszę odwiedzić) zaczęło się rozpogadzać i w końcu wyszło słońce. Momentalnie też temperatura zaczęła się podnosić. Do domu wracałem już w słoneczku schnąc z kilometra na kilometr, chociaż mokre skarpetki miałem już do samego końca.