Czudec

Sobota, 2 maja 2020 · dodano: 03.05.2020 | Komentarze 3

Pogoda straszyła dzisiaj trochę przelotnymi burzami, ale ostatecznie obeszło się bez zmoknięcia. Za to burzowe chmury przetaczające się po niebie wyglądały świetnie.  Aż nie mogłem sobie odmówić sporej ilości przerw na robienie zdjęć:) (można więcej zobaczyć na stravie).
Trasa po górkach i góreczkach. Bez pośpiechu. Wiosenne górki z szalonymi chmurami wyglądały dzisiaj rewelacyjnie. Szkoda że nie miałem ze sobą swojego aparatu. Odwiedziłem swoje wcześniej dość mocno eksplorowane okolice, czyli Czudec, Niechobrz itp.
Na deser przy podjeździe pod Słotwinkę dętka w przednim kole. Przebicie razem z oponą, Chyba trzeba będzie popatrzeć za nowymi oponami, bo te już trochę mają za sobą.

Wiosna
Wiosna © azbest87

Idzie burza
Idzie burza © azbest87

| 19:49 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Ja zdjęć z telefonu nie traktuję jako pełnoprawne zdjęcia;) Za dużo mankamentów rzuca mi się w oczy;) Na tym zdjęciu z chmurą akurat celowo ściemniłem całość żeby oddać trochę nastrój burzowej chmury. Niestety rozpiętość tonalna obsługiwana przez telefony pozostawia wiele do życzenia. Sytuacje ratuje co najwyżej trochę funkcja HDR, no ale to i tak daleko od tego co można osiągnąć z RAW-ów byle jakiej lustrzanki.
Od kilku lat używam Canona 70D i jakość zdjęć z telefonu kuje mnie w oczy.. Nawet mój stary poczciwy 400D oferował sporo więcej. Niestety przerzucenie się na lustrzankę wiązało się też z tym że rzadziej zabieram ze sobą aparat na rower, a fotki strzelone telefonem to mogę co najwyżej na stravę wrzucić;)
Pozdro Nieznajomy!
Gość | 04:21 poniedziałek, 11 maja 2020 | linkuj Niby złych zdjęć ten A6 nie robi ale wystarczyła ciemna chmura i już mało detali i wszystkie elementy ciemne,zdjęcia z tego telefonu są bez fajerwerków co aparat cyfrowy to aparat.
Kolzwer205
| 00:46 poniedziałek, 4 maja 2020 | linkuj Nie dość że krajobrazy same w sobie są ekstra to dodatkowo uatrakcyjnia je niebo :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa potka