Pilzno

Niedziela, 26 kwietnia 2020 · dodano: 26.04.2020 | Komentarze 0

W sobotę pogoda nie dopisała, ale za to dzisiaj mimo chłodu niebo było bardziej przychylne. Postanowiłem zrobić pierwszą setkę w tym roku. Za plan obrałem sobie kilka punktów widokowych na zachodzie i krótką wizytę w Pilznie.
Aż do Pilzna nie zdarzało mi się do tej pory zapuszczać jadąc z domu tylko gdzieś przy okazji jakiegoś dłuższego wyjazdu.
Najpierw jednak odwiedziłem Krzyż Milenijny gdzieś przed Łączkami Kucharskimi, później figurę Jezusa w Małej i jeszcze przejechałem obok wieży widokowej w Głobikowej. Z racji epidemii nie pchałem się do zwiedzania tychże miejsc, a ograniczyłem się jedynie to rowerowej wizyty obok. Koło Głobikowej trochę się zachmurzyło i ochłodziło, ale na szczęście na powrocie w Dębicy słońce znowu wyszło.
Okolice na zachód od Dębicy trzeba będzie jeszcze trochę pozwiedzać, bo są dla mnie dość nieznane, a górki tu mają całkiem przyjemne:) No i jest tu sporo nie odwiedzanych przeze mnie gmin.
Kilka zdjęć na stravie dla zainteresowanych.