Górki, góreczki

Niedziela, 12 kwietnia 2020 · dodano: 12.04.2020 | Komentarze 5

Dużo górek i starłem się jeździć polami (nie zawsze się dało;) Bardzo przyjemna temperatura do jazdy, więc pojawiła się pierwsza kolarska opalenizna w tym roku. Znalazłem kilka "grubszych" podjazdów gdzie nachylenia potrafiło dobić nawet do 20%, ale na góralu to nawet na to idzie się jakoś wtoczyć. Końcówka już po asfalcie, bo jak zwykle trochę przeciągnąłem i musiałem gonić czas;)
Jak na niecałe 40km to całkiem sporo przewyższeń wyszło.
Udało się nadrobić zaległe wpisy, bo już sporo się ich nagromadziło..

Sławomir | 09:09 środa, 15 kwietnia 2020 | linkuj Panowie rozwieje wasze wątpliwosci co do jazdy rowerem,ogółem na odprawie policyjnej,jest nakaz kontrolowania tych którzy poprostu widać że jawnie łamią wytyczne,na prosty chlopski rozum i skrócie,jesli widzisz kogoś ubranego jak każdy z batołami itd niech sobie jedzie ale jak widzisz kogoś w ewidentnie przygotowanego do uprawiania sportu należy go zatrzymywać i pytać o cel podróży,tym bardziej jesli jest NIEDZIELA nic nie funkcjonuje jest zakaz odwiedzin,to co tutaj czlowieku robisz lamiesz świadomie przepisy.Twoj brat miał szczęście że nie dostał mandatu,ale teraz gdzie kolwiek zostanie zatrzymany (został spisany)nie musi być Strzyżów jesli będzie jeździł bez celu dostanie mandat po wyligitymowaniu i sprawdzeniu go w systemie.Inna sprawa to ludzie dzwoniący iż ktoś uprawia sport jawnie łamiąc przepisy,wtedy trzeba podjechać zatrzymać takiego rowerzystę zapytać o cel podróży oraz wyciągnąć ewentualne konsekwencję i tutaj już nie ma wyjścia mandat za jazdę bez celu mui być ze wzgledu na zgloszenie.Pozdrawiam
| 20:10 wtorek, 14 kwietnia 2020 | linkuj Ostatnio po przeprowadzce dostałem nowe życie rowerowe;) nowe tereny, nowe drogi to motywacja do jazdy większa. Ostatnimi laty większość km nabijałem na szosie, ale teraz odkrywam teren na nowo:)
Na szosie też teraz śmigałem, ale wybierałem raczej mało uczęszczane drogi przez pola i po lasach. Ciężko było mi tam w ogóle spotkać jakiegoś człowieka, a co dopiero policję;)
Co do karania to wszystko zależy od policjanta. Mijałem ostatnio 2 razy radiowozy w trasie, ale nawet nie zareagowali na mnie, za to mojego brata zatrzymali w Strzyżowie to go spisali i puścili, ale z zastrzeżeniem, że jak go ktoś złapie po raz drugi to już przed mandatem nie ucieknie;)
| 19:20 wtorek, 14 kwietnia 2020 | linkuj Na szosie da się spotkać ludzi, a w terenie raczej nie. Chociaz teraz to w terenie może być większy ruch ;)
Gość | 13:40 wtorek, 14 kwietnia 2020 | linkuj Szosowo pewno teraz cieżko coś pojeździć,w dobie tych zakazów trzeba pewno uważać,ja już nie raz zauważyłem że policja zatrzymuje rowerzystów,nie wiem jak to się konczy jesli to jazda treningowa,500zl?albo lepiej mieć w zanadrzu dobre uzasadnienie gdzie jedziemy wrazie kontroli poprostu.
| 21:19 poniedziałek, 13 kwietnia 2020 | linkuj Widzę że tez praktykujesz polne jazdy hehe

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zezca