Wiosna się rozkręca!

Sobota, 4 kwietnia 2020 · dodano: 12.04.2020 | Komentarze 0

Pogoda co raz lepsza tylko ograniczeń co raz więcej. Postanowiłem obadać kilka dróg w okolicy wypatrzonych na google. Jazda terenami raczej mało zaludnionymi, same boczne drogi. Po pierwsze z wiadomych powodów, po drugie- tak jest po prostu spokojniej. Na co dzień i tak staram się w ten sposób jeździć i wybierać trasy, więc to nie problem. Parę górek siadło. Widoczki pierwsza klasa.
Przez Bystrzycę w sumie fajna dróżka. Szczytem w Pstrągowej do Zawadki też zacna dróżka przez pola z widokami na pogórze. Później z Grodziska wracam do Zawadki- zdecydowanie ta wersje przez pola jest dużo fajniejsza niż dolinka obok. Do tego dokładam podjazd z Nawsia do Szkodnej i wiem, że część z dzisiejszych dróg wejdzie do mojego repertuaru na stałe. Stamtąd już byle szybciej do domu.
Ciągle odkrywam w okolicy kolejne fajne drogi. Pewnie z czasem mi się znudzą, ale na razie te tereny podobają mi się co raz bardziej i jaram się szukaniem i objeżdżaniem nowych dróg. Tym bardziej, że dużo tych dróg można znaleźć z dala od ludzie. Idą sobie gdzieś przez lasy, lub pola, często szczytami górek z fajnymi widokami:)
Kilka fotek można zobaczyć po przekliknięciu na stravę.