Przyjemne leśno-polne ścieżki

Niedziela, 29 marca 2020 · dodano: 03.04.2020 | Komentarze 0

Pierwsza jazda terenowa na południe od Będziemyśla. Google pomogło w wyszukaniu paru nowych dróg polnych i leśnych. Chciałem je tylko sprawdzić osobiście:) Udało się wymyślić bardzo fajną pętlę. Sporo świetnych dróżek, którymi na pewno jeszcze nie raz będę jeździł. Spory kawałek jazdy szczytem zmieniając tylko jeden odcinek leśny na drugi. Bardzo mi się te drogi spodobały. W Pstrągowej na górze znowu w las i tym razem odbiłem w lesie z drogi w lewo na taką którą wypatrzyłem na mapie. To był strzał w dziesiątkę! Prosto do Nawsia już jeździłem parę razy, ale ten zjazd jest dużo fajniejszy:) Trzeba było tylko z powrotem wspiąć się na górę. W międzyczasie coś zaczął szwankować bębenek:/ Mam nadzieję, że to tylko kwestia syfu, ale tak czy siak pasuje zrobić mu porządny przegląd żebym w trakcie jazdy nagle nie został bez wolnobiegu;) Powrót częściowo asfaltami, bo jeszcze nie znam na tyle dróg polnych żeby ciągle się nimi rozbijać, ale jeszcze jedną dróżkę w drodze powrotnej znalazłem i zjechałem szutrem, którym na początku podjeżdżałem.
To był bardzo udany dzień na rowerze. Nogi powoli zaczynają sobie przypominać jak to jest jeździć po górkach. I wyczucie na góralu wraca, bo to jednak co innego niż szosa na które na co dzień nabijam kilometry.

Parę fotek można zobaczyć na stravie jak ktoś podglądnie mapę.