Koło Cergowej

Czwartek, 19 marca 2020 · dodano: 19.03.2020 | Komentarze 4

Zapowiadała się ładna pogoda, więc zabrałem ze sobą rower do pracy i zrobiłem przyjemną pętelkę zaraz po robocie.
Start w Krośnie, następnie bocznymi drogami do Dukli i wzdłuż Cergowej z zaliczeniem dwóch podjazdów. Później zjazd przez Iwonicz i po głównej powrót do Krosna. Koło 17 nie było już tak przyjemnie jak w ciągu dnia, bo temperatura między górkami spadła już w okolice 10 stopni, ale dobra pogoda nadrabiała. No i towarzyszył mi całkiem fajny zachód słońca.

| 20:57 sobota, 28 marca 2020 | linkuj Wszystko rozbija się o czas, którego na co dzień mi brakuje. Dwójka dzieci zabiera sporo wolnego czasu. Do tego ostatnie dwa lata to budowa domu- też mnóstwo czasu to zjadło. Teraz już się przeprowadziłem i mam nadzieję, że dzięki temu będzie więcej możliwości do jazdy. Tym bardziej, że motywacja jest bo w okolicy jest sporo niepoznanych przeze mnie dróg:)
Gość | 04:11 wtorek, 24 marca 2020 | linkuj Mam nadzieję że powoli wrocisz do "gry",kiedyś sporo jezdziles,Mam nadzieje że zbudujesz formę postawisz na jakość wyjazdów i latem będzie co poczytać z ciekawych wyjazdów,i że przede wszystkim znajdziesz czas na rower bo w życiu dorosłym wiadomo jak jest przeważnie są ważniejsze sprawy,co do dojazdu do Krosna to i tak jednak mekolenie,dużo czasu tracisz na dojazdy jak i środków najlepiej było by mieć pracę teraz pod nosem w Rzeszowie,albo autostradę do Krosna, pamiętam jak pracowałem w Niemczech ludzie dojezdzali po 200- 250km do pracy było to dla mnie szokiem jednak infrastruktura autostradowa robi tam wrażenie.
| 17:33 niedziela, 22 marca 2020 | linkuj Nie pracuję fizycznie, więc bez problemu znajduje siły na rower. Tym bardziej że to dla mnie jest odpoczynek:) Do Krosna nie jeżdżę przez łącznik, bo to za daleko tylko przez Strzyżów.
Z dojazdami trochę schodzi, ale jestem przyzwyczajony, ale przede wszystkim opłaca mi się tam jeździć;)
Pozdro kimkolwiek jesteś;)
Gość | 16:09 niedziela, 22 marca 2020 | linkuj Co Ty tak wolę robisz w tej pracy?że masz jeszcze siłę na rowerowanie po pracy,tym bardziej że teraz pewnie Ty dasz codziennie z Bedziemysla do Krosna?łącznik s19 pewnie trochę pomaga ale i tam dojazd w tą i powrotem już jest męczący sam w sobie.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acysu