Wielki Las

Niedziela, 3 listopada 2019 · dodano: 10.11.2019 | Komentarze 5

Po raz kolejny zwiedzanie znanych ścieżek w Wielkim Lesie Czudeckim. Razem z Kubą najpierw Grochowiczna i zjazdu w paryje;) Powrót na górę i główną drogą przez las. Pojechaliśmy na dawno nieodwiedzaną przeze mnie ścieżkę przyrodniczą. Do tego mój ulubiony i przyjemny zjazd w kolejne wąwozy. Na końcu trochę terenu odgrodzone taśmami i goście na motorach szaleją po mega stromych ściankach. Wracamy asfaltem znowu na górę i kolejny zjazd na Leśny Tabor. Stromą ścianą obok zasuwamy do góry, bo trochę mokro i nie da rady podjechać. Wyjeżdżamy za krzyżem w Niechobrzu i zjeżdżamy szutrami. Brak formy to na koniec już poczułem, że nogi nie bardzo chciały szybciej kręcić. Trochę górek i to stromych zostało dzisiaj zaliczonych.

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Z kimś

tmxs
| 21:47 poniedziałek, 11 listopada 2019 | linkuj Ja mam tam miejscówkę nieopodal i koło niej też się kręcą, na szczęście na większość ścieżek nie dadzą rady wjechać :D
| 20:34 poniedziałek, 11 listopada 2019 | linkuj I tak jak tam dojechaliśmy to 4 gości na motorach śmigało po tych ściankach :P
tmxs
| 18:35 niedziela, 10 listopada 2019 | linkuj Kojarze to miejsce. Dzięki za info. Ciekawa akcja.
| 18:32 niedziela, 10 listopada 2019 | linkuj Na końcu zjazdu jest takie miejsce gdzie jest sporo tych ścianek. Co do taśm to możliwe że ktoś to zawiesił, bo widziałem też kartkę z napisem: teren prywatny proszę nie rozjezdzac czy coś w tym stylu..
tmxs
| 18:22 niedziela, 10 listopada 2019 | linkuj Dobrze rozumiem, że motokrosowcy sobie ogrodzili taśmami ścianki przy tym zjeździe w kierunku Woli Czudeckiej?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot