Tysiąć odcieni zieleni..:)

Czwartek, 14 maja 2009 · dodano: 14.05.2009 | Komentarze 4

+ trochę żółtego w postaci rzepaku i niebieskiego w postaci błękitnego nieba:)
Jednym słowem pięknie:) Przy takich krajobrazach jedzie się bardzo przyjemnie i od razu noga jakby lepiej zapodaje:)
Dzisiaj tylko asflatowa pętelka na szybko:) czyli Rzeszów- Sędziszów- Rzeszów bocznymi drogami:) W pierwszą stronę trochę pod wiatr i po góreczkach, natomiast powrót po płaskim północnymi terenami:)
Nie było zbyt ciepło, ale po szybkim rozgrzaniu jechało się bardzo dobrze:) zwłaszcza w słoneczku:)
Rzeszów- Przybyszówka- Bzianka- Nosówka- Zgłobień- Wola Zgłobieńska- Będzienica- Wiercany- Nockowa- Iwierzyce- Sielec- Sędziszów Młp.- Krzywa- Czarna Sędziszowska- Czekaj- Bratkowice- Mrowla- Rogoźnica- Rudna- Miłocin- Rzeszów
64.71km
2:27h
26.33km/h

Cała trasa niemal bez żadnego przystanku poza 15 sekundami na zrobienie telefonem tego zdjęcia:)

Zielono mi:) © azbest87

I dodatkowo jeszcze 11km jako dojazd i powrót:) Wracałem trochę poimprezowo zmięty, więc średnia znacznie spadła:P;)

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

Kajman
| 19:40 sobota, 16 maja 2009 | linkuj U nas rzepak też nieco wyblakł:)
Pozdrawiam
| 15:12 piątek, 15 maja 2009 | linkuj Eee tam wcale to nie jest takie trudne:P wystarczy cały czas trzymać prędkość w granicach pod 30km/h i samo wyjdzie:P
norek
| 21:25 czwartek, 14 maja 2009 | linkuj Ja nie wiem jak Wy tak wysoką średnią na takim dystansie wyciągacie - ja jak mam ~24 km/h to jestem z siebie dumny. Cóż - jutro spróbuję też taką średnią wyciągnąć! ;)
robin
| 17:44 czwartek, 14 maja 2009 | linkuj Zieleń uspokaja! Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ymokr