Szoszą po kamieniach i szutrach

Sobota, 24 sierpnia 2019 · dodano: 24.08.2019 | Komentarze 0

Dzisiaj coś mi się ubzdurało w głowie i postanowiłem trochę pojeździć szosą po szutrach. Na początek podjazd przez las z Lutoryża. Później przez cały Wielki Las i wypadam na asfalt, który idzie szczytem. Tą drogą do Pstrągowej i później odbijam na kolejny szuter, który kończy się dużo szybciej. Zjazd dopiero do Wielopola. Tym sposobem szczytami tego pasma udało się przejechać ponad 20 km. Jest to dość widokowa trasa, więc warto częściej tam jeździć. W przyszłym roku będę miał tu bliżej to na pewno wejdzie do stałego kanonu podstawowych tras;)
Z Wielopola podjeżdżam w stronę Szufnarowej. Dawno mnie tu nie było. Na szczycie odbijam w lewo w drogę, którą do tej pory jeszcze nie miałem okazji jechać. W ten sposób przez Różankę docieram do Grodziska, a następnie na kolejny nie znany mi jeszcze podjazd. Jest co podjeżdżać. Już po kilkudziesięciu metrach wskakuje nachylenie 12%, następnie rośnie do 15%. Kawałek oddechu, bo spada do 6%, żeby później trzymać 10-11%, aż do wypłaszczenia pod szczytem. Przeskakuję tą drogą przez górkę do Pstrągowej i przez Nową Wieś do Czudca. To już okoliczne standardy, czy podjazd w stronę Niechobrza i do Mogielnicy. Tam jeszcze na ognisko na działkę do rodziców i powrót już po zmroku.