Kibic na Klasyku Podkarpackim

Niedziela, 7 lipca 2019 · dodano: 08.07.2019 | Komentarze 0

Dzisiaj nie miałem siły na jakieś większe jeżdżenie. Brak energii i jakieś problemy żołądkowe odebrały mi motywację. Ostatecznie żeby nie tracić dnia wybrałem się chwilę pokręcić lajtowym tempem na góralu. Przy okazji postanowiłem skoczyć na trasę Klasyku Podkarpackiego, żeby zobaczyć jak sobie radzą zawodnicy. Najpierw Przylasek i zjazd w okolice mety wyścigu. Później podjazd masakrującym Tropieniem Węża. Gdy licznik pokazuje wartości ponad 20% (max 22%) to nie ważne jak się ma przełożenia- i tak jest ciężko;) Na szosie miałbym tam problemy ze wspinaczką. Na szczycie akurat zbliżało się czoło wyścigu, więc zrobiłem sobie pół godziny przerwy na kibicowanie. Na koniec jeszcze jazda okolicznymi szutrami i znowu na Przylasek. Na zjeździe szybkim singlem wyszły braki w jeździe góralem i brak wyczucia;) Co skończyło się katapultą i lądowaniem na ściółce w jednym bardziej stromym miejscu. Zarzuciło mnie na koleinie i wyrzuciło na bok;) Skończyło się to 10 cm rozcięciem na nodze, ale poza lekkim upuszczeniem krwi to bez większych szkód;)