Pogoda lepsza niż forma

Niedziela, 17 marca 2019 · dodano: 17.03.2019 | Komentarze 0

Najcieplejszy dzień w tym roku i akurat trafiło się trochę wolnego czasu, żeby to wykorzystać. Co prawda wiało dość mocna, ale co mi tam.. Trasę wymyśliłem sobie dość ambitną jak na moją aktualną formę i chroniczny brak jeżdżenia.
Początek lajtowy, bo wmordewind nie dawał się zbytnio rozpędzić. Pod Przylasek starałem się dogonić kolarza przed sobą, co nawet mi się udało, ale wyraźnie wtedy poczułem jak kiepską formę prezentuję;) Później uderzyłem sobie jeszcze w stronę Lecki tempem emeryta i przez las na drugą stronę górki. Zjazd od Gwoźnicy i jeszcze podjazd do Baryczy. W końcu zmieniam powoli kierunek i wiatr przestaje tak uprzykrzać życie. Jeszcze podjazd w Baryczy i w końcu zjazd z wiatrem w plecy. Docieram do Błażowej. Miałem szukać sklepu, ale mi się ostatecznie odechciało zatrzymywać, więc do końca trasy już bez picia. Zjadłem tylko batona, którego miałem ze sobą. Droga do Borku dość szyba z wiatrem w plecy, ale później zaczęła mnie łapać bomba i już nie jechało się tak fajnie.
Na szczęście jakoś dotoczyłem się do domu.
Brak czasu na jazdę ewidentnie wychodzi i dopóki nie pokręcę coś bardziej regularnie to lepiej nie będzie..