Majówkowe kręcenie..

Piątek, 1 maja 2009 · dodano: 01.05.2009 | Komentarze 14

Tak na dobry poczatek maja trzeba było troszeczkę się poruszać.. I tak to się skończyło, że nawet wyszło trochę tych kilometrów..;P Dziś w przeciwieństwie do wczorajszej asfaltowo- płaskiej trasy, odcinek górzysto- terenowy;)
Początek gdzieś koło 11.. ruszyłem pomimo bólu gardła, który doskwiera mi do teraz jednak poza tym nie czułem żadnych innych negatywnych skutków (co widać po dystansie;) dlatego plan jazdy został wprowadzony w życie;) Po drodzę odwiedziłem jeszcze dziadków i w czasie powrotu skoczyłem na działkę. Długo nie posiedziałem ponieważ ciemne chmury powoli zasnuwające całe niebo zachęciły mnie do szybkiego powrotu do domu..:) Gdzieś od Pstrągowej tj. jakieś 40km było z wmordewindem.. trzeba przyznać, że nieźle wiało i sporo mnie wymęczyło, do tego sporo terenu, ale jakoś dałem radę:)
Trzeba zwrócić uwagę że widziałem dzisiaj sporo osób, które zdecydowały się spędzić wolny majówkowy czas na rowerze:) to dobrze rokuje na przyszłośc;) im nas więcej, tym lepiej;)
Z ciekawostek: przy zamku w Rzeszowie była impreza pod znakiem: "Majówka w siodle" w pierwszej chwili myślałem, że to coś związanego z rowerem;p okazało się jednak, że chodzi o siodła.. ale te od koni;P

Trasa: Rzeszów- zalew- Zwięczyca- Boguchwała- szutrami do Lutoryża (chwila u babci)- podjazd w stronę Grochowicznej, ale odbiłem w połowie w stronę Niechobrza- Zimna Woda w niechobrzu i wyciąg- Wielki Las- Pyrówki- Pstrągowa Górna- Nawsie- polami do Nowej Wsi (na zjeździe był v-max- mogło być szybciej, ale chamowałem, bo droga trochę skręcała i nie było widać co jest dalej i jak ostry jest zakręt- od czasu połamania się zwracam uwagę na takie rzeczy;P)- Czudec- Babica- Zarzecze- Lutoryż- Mogielnica (działka)- Boguchwała- Zwięczyca- zalew- Rzeszów

Trochę zdjęć dzisiaj napstrykałem, ponieważ pogoda temu jak najbardziej sprzyjała:) a tu część z nich:

Zalew © azbest87

nowa część ścieżki © azbest87

Kwiatuszek:) © azbest87

UFO zostawiło swoje znaki:P © azbest87

Tego szaraka upolowałem jak stał sobie gdzieś na środku pola..:) zrobiłem zdjęcie i zwiał..;) były jeszcze sarny i jaszcurka po drodze, ale zdążyły uniknąć celownika.. oczywiście aparatu:)
Zając © azbest87

Droga na Grochowiczną © azbest87

Gdzieś w Zimnej Wodzie;P © azbest87

Jadąc sobie przez las.. © azbest87

..natknąłem się na taką łąkę.. © azbest87

..i postanowiłem sfotografować jakiegoś kaczeńca;) © azbest87

Chciałem się przez coś takiego przedostać.. na szczęście okazało się, że kawałek dalej jest mostek:P
Potoczek © azbest87

Dżeffko..;P © azbest87

NO!to tyle;)

A jednak jeszcze coś:P
Pobawiłem się zdjęciami i skleciłem takie sobie panoramki:)
Po kliknięciu pokazuje się pełny rozmiar:)

Widok spod krzyża milenijnego w Niechobrzu

A tutaj z nad komieniołomu w Czudcu

I jeszcze widoczek z Pyrówek:)

Kategoria 50-100km, Fotki, Tu i tam

niradhara
| 20:14 poniedziałek, 4 maja 2009 | linkuj Super foteczki, aż zapachniało wiosną :-)
Pozdrowienia :-)
| 22:23 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj no widze ze majówka udana ;-) spoks traska , widze kilometry leca w góre
szemi
| 22:03 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj Wielkie dzięki!:) Było blisko bo rozważaliśmy zjazd właśnie tą drogą, ale zrezygnowaliśmy bo jednak nie za bardzo się pokrywała z kursem:) W sumie zjazd lasem też okazał się ciekawy - ładnie wytłukło tyłki;)
No to pozdrawiam i do spotkania na szlaku:)
| 21:58 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj Hmm.. tamtędy przechodzi tzw trasa dębowa- czerwona (na mapce z Boguchwały błędnie zaznaczona na żółto) od tamtej tabliczki idzie kawałek szutrem w dół i skręca w lewo..(bedzie z 500m od tabliczki moze mniej) później jest trochę zjazdu aż do drogi w Pstrągowej i przez całą tą więs powoli wraca do Czudca.. Najlepszy kawałek tego szlaku jest chyba na początku i kilka ładnych podjazdów:D tutaj jest krótki opis obu tras:
Kolo tego zajazd gdzie się zaczynają te szlaki przy parkingu jest mapa obu tras (lewa strona parkingu;)

szemi
| 21:27 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj No dobra, dzisiaj byliśmy pod tą tabliczką ze zdjęcia i za cholerę nie udało nam się tego żółtego szlaku znaleźć, więc wróciliśmy do lasu i pojechaliśmy jakąś szutrówką w kierunku Czudca - potem przeszła w asfalt i wyjechaliśmy przy końcu jasielskiej w Czudcu.
Także jak od tego znaku i najlepiej tak krok po kroczku do tego żółtego szlaku trafić?
benasek
| 11:58 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj A tak z innej beczki, to ciekawe ile razy w zyciu strzelil piorun w te drzewo na ostatniej fotce...

Pozdrawiam

| 10:21 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj Zdaje się że tak:) dodatkowo przechodzi tamtędy też szlak dookoła Czudca:) też bardzo malowniczy:)
szemi
| 02:01 niedziela, 3 maja 2009 | linkuj A ta tabliczka na ostatnim zdjęciu to ze szlaku "wielki las", prawda?
wolfik
| 23:24 piątek, 1 maja 2009 | linkuj Super to ostatnie zdjęcie!
norek
| 23:01 piątek, 1 maja 2009 | linkuj W tym tygodniu tez mnie gardło bolało, ale przeszło od razu gdy mnie "świńską grypą" straszyli ;)
Fajne zdjęcia - podziwiam, bo ja jak jeżdżę to nie chce mi się zatrzymywać na jednego pstryka.
GarbusWT
| 22:58 piątek, 1 maja 2009 | linkuj Fajnie masz że możesz wybierać na jaki teren chcesz jechać:-))) U mnie to tylko góry góry góry... Mi też "potoczek" bardzo sie spodobał. Pozdro
memento
| 22:40 piątek, 1 maja 2009 | linkuj świetny ten "potoczek"... skojarzenie z lasami równikowymi i Florydą chyba jak najbardziej na miejscu... :)
shem
| 22:37 piątek, 1 maja 2009 | linkuj Fajny klimat wycieczki. Jak widzę również masz fajne tereny do jazdy.
Najbardziej lubię takie podjazd jak ten tutaj w Zimniej Wodzie, najeżone kamieniami. Pozdro
małta | 22:13 piątek, 1 maja 2009 | linkuj wiosna wiosna..wiosna ach to ty:P:) pieknie jest:) moje wyjazdy do domy sprzyjaja Twojej jezdzie:P pozdrawiam szanownego rowerzyste:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tyrap