Nowe leśne ścieżki

Niedziela, 7 października 2018 · dodano: 07.10.2018 | Komentarze 0

Wiało dzisiaj od rana, a ja jakoś nie miałem ochoty zmagać się z wiatrem, więc w końcu wyciągnąłem Cuba z piwnicy.
Słoneczna jesień zachęca do poszwendania się po lesie.
Na początek podjazd pod Przylasek i trach.. zerwany łańcuch. Na szczęście skuwacz był w plecaku, więc straciłem tylko kilka minut i ogniwo w łańcuchu;) Przez Przylasek na drugą stronę i uderzam w jakieś ścieżki, którymi do tej pory nie zaprzątałem sobie głowy. I dobrze, bo nic ciekawego tam nie znalazłem;) Wróciłem do góry i pojechałem na Green Velo. Później skręt na "korzenie" i przed siebie w las;) Trochę jazdy ścieżkami góra dół po stromych górkach i wyjechałem w Lecce na górze. Większość tych ścieżek nie była mi znana. Zresztą nawet nie wiem czy byłbym w stanie na nie wrócić;)
Na szczycie dalej wjeżdżam w las. Miałem jechać szczytem w stronę Sołonki, ale odbijam wcześniej w prawo i znowu gubiąc się po różnych dróżkach wyjeżdżam w końcu w Straszydlu. Jeszcze wspinaczka przez Okop na Przylasek i kawałek zjazdów ścieżkami, a reszta już asfaltem i powrót do Boguchwały.