Mobilne muzeum TdP

Sobota, 15 września 2018 · dodano: 16.09.2018 | Komentarze 0

Przez cały dzień polowałem na chwilę czasu i pogody na rower. Przed południem deszcz, więc zająłem się czymś innym. Koło 14 już się zebrałem, wziąłem rower wychodzę przed blok, a tam.. leje.. Zdążyło się rozpadać zanim wyszedłem z piwnicy. No to przebrałem się i pojechałem autem na działkę. Jak wróciłem po 17 to akurat się trochę rozpogodziło i w końcu mogłem trochę pokręcić.
Na początek główną do Babicy, bo most w Zarzeczu zamknięty. Drogą stroną Wisłoka, aż do Tyczyna i później do Kielnarowej. Płaski odcinek to fajnie się leciało. Później podjazd na Matysówkę od Kielnarowej, którym już wieki nie jechałem i przez Słocinę zjazd do Rzeszowa. Na rynku wpadłem na mobilne muzeum TdP- całkowicie zapomniałem o tym, że ma być teraz. Obejrzałem co tam mieli i przy okazji pokręciłem chwilę na trenażerze przed telewizorem, który tam mieli;) Na przygotowanej trasie zrobiłem 2 czas dnia, 2 sek od najlepszego. Byłoby lepiej jakby nie to, że w ciągu dwóch minut z 5 razy spadły mi nogi z pedałów, bo miałem SPD-y, a tam zwykłe pedały;) Zgarnąłem w bidon za uczestnictwo i pojechałem do domu, bo już ciemno się zaczęło robić. Powrót przez Kielanówkę. Przed Boguchwałą zrobiło się trochę chłodno, bo temperatura spadła do 19 stopni.