Hucisko

Niedziela, 12 sierpnia 2018 · dodano: 13.08.2018 | Komentarze 0

Płaska pętla z bratem po dawno nie odwiedzanych terenach na północ od Rzeszowa. Młody powoli już zaczyna coś więcej jeździć po tym jak na wyścigu połamał obojczyk (miesięczna przerwa), więc akurat nadawał się na kompana do jazdy przy mojej obecnej formie:P
Uderzyliśmy na Głogów i później na Hucisko, bo zrobili tam asfalcik przez las. Pamiętam te okolice z przed kilku lat- ta droga kiedyś to była wielka leśna piaskownica. W ten sposób przebiliśmy się do Nienadówki. Następnie jeszcze kawałek na wschód, żeby częściowo minąć główną drogę. Koło Jasionki wbiłem się za ciężarówkę i fajnie się leciało cały czas ponad 50, ale Młody się nie załapał, więc w końcu odpuściłem i poczekałem na niego. Dojazd do miasta jeszcze spoko i jak się rozdzieliliśmy to mnie odcięło;) Przejazd przez miasto i wzdłuż Wisłoka do Boguchwały to już na oparach. Lekkie śniadanie i jeden baton w drodze to zdecydowanie za mało. Tym bardziej, że ostatnio mało jeżdżę i forma słaba. Ale fajnie było w końcu zrobić jakąś dłuższą trasę mimo, że po płaskim.