Chłosta w krzaczorach

Sobota, 4 sierpnia 2018 · dodano: 08.08.2018 | Komentarze 0

Za oknem porządnie grzeje, a ja znalazłem czas na rower w najbardziej upalnych godzinach popołudniowych. Z tego powodu dzisiaj padło na Cuba i uderzam do lasu, żeby schować się przed słońcem. W lesie całkiem przyjemnie się zrobiło, chwilami temperatura nawet koło 24 stopni.
Mimo braków w formie trasę wymyśliłem sobie dość ambitną- sporo górek w lesie. Na początek Grochowiczna, Wielki Las i kilka innych fajny podjazdów, albo raczej zjazdów:) Mimo upałów w lesie bez trudu znalazłem wystarczającą ilość błota, żeby się wybrudzić;) Powrót w okolice Grochowicznej skończył się kawałkami z buta z racji zwalonych lub ściętych drzwi leżących prosto na ścieżce. Następnie rzuciłem się na "ostatni singiel", a tam masakra. Odcinek dojazdowy tak zarośnięty, że nie mogłem się przedostać przez krzaczory. Mega się pociąłem po nogach i poparzyłem pokrzywami. Nogi wyglądały jakbym przeżył biczowanie;) Zjazd przez las to już inna bajka- całkiem przyjemnie się leciało. Powoli się oswajam z tą ścieżką. Uderzyłem jeszcze na podjazd nad stok w Wyżnym i zjazd czarnym szlakiem. Nogi na tyle dobrze się kręciły, że na dokładkę podjechałem sobie serpentyną koło kościoła w Lubeni.
Dobrze że miałem ze sobą bukłak, bo inaczej bym usechł już w połowie jazdy.