Wilcze

Niedziela, 29 kwietnia 2018 · dodano: 29.04.2018 | Komentarze 0

Dzisiaj za cel obrałem sobie Wilcze. Dawno już nie byłem na tej górce, a trasy w tamtą stronę zawsze były ciekawe. Na początek podjazd boczną drogą na Przylasek. Przynajmniej na niej nie ma jeszcze na całości asfaltu. Po drodze mijam po kolei 3 gości przez co tempo wyszło w miarę przyzwoite jak na moje aktualne możliwości. Później kawałek szlakiem Green Velo i zjeżdżam do Białki. Uderzam na podjazd drogą którą chyba jeszcze nie podjeżdżałem. Tempo mi trochę spada i powoli kręcę pod górę. Widoczki naokoło całkiem przyjemne. W końcu wpadam do lasu, a tam jak przystało na Wilcze oczywiście spora ilość błota na które zawsze można tutaj liczyć;)
Na szczycie przerwa na banana i chwilę odpoczynku. Co raz gorszy punkt widokowy z tego miejsca- drzewa zarosły już sporą część panoramy ze szczytu.
Dawno już tutaj nie byłem, więc na zjeździe w jednym miejscu przestrzeliłem w złą stronę i trzeba było się wracać pod górkę, bo droga się skończyła. Dalej już nawigacja bezbłędna;) Po drodze mijam trochę ludzi na motorach. Na rozjeździe do Lecki postanawiam zmienić trasę, ponieważ miałem jechać dalej szczytem w stronę Babicy, ale jak zwykle ostatnio znowu goni mnie czas. Z tego powodu jadę na Leckę, później przez pola znowu na Green Velo i przez Banię zjeżdżam do Straszydla. Chciałem przez korzenie, ale jak zwykle skręciłem gdzie indziej i skończyłem na polnej ścieżce. Na koniec jeszcze podjazd koło stadniny na Przylasek i zjazd w większości po asfalcie.
To był kawał dobrego jeżdżenia! Sporo górek, dużo terenu i jeszcze więcej błota;) Oby częściej takie tripy!
Kilka fotek można podejrzeć na stravie.
Nareszcie 1000 przekroczony w tym roku!