Pogoda idealna

Niedziela, 15 kwietnia 2018 · dodano: 15.04.2018 | Komentarze 0

Pracowity tydzień i weekend. Wczoraj już brakło czasu na rower, zresztą i tak byłem już padnięty jak wróciłem do domu. Dzisiaj na 14 na chrzciny, więc chociaż z rana udało się wygospodarować trochę czasu.
Wyjeżdżam gdzieś po 10 i chociaż termometr pokazywał 17 stopni to w słońcu było już zdecydowanie cieplej. Bardzo przyjemna pogoda do jazdy. Na początek przez mostek i atakuję Przylasek. Czuć jeszcze zmęczenie po wczorajszym aktywnym dniu, ale jakoś idzie. Następnie Lecka i zjazd w stronę Błażowej. Po drodze odbijam na Kąkolówkę i koło kościoła zrywam łańcuch:/ Na szczęście skuwacz był pod ręką, więc dość szybko uporałem się z problemem. Tylko całe ręce usyfione w smarze. Swoją drogą szosie też należy się już porządny przegląd. Powoli gramolę się przez las na szczyt dojeżdżając do głównej drogi na Domaradz. Krótki zjazd i znowu pod górkę. Później długi zjazd przez Gwoźnicę do Niebylca. Czasu już mnie zaczyna gonić, więc cisnę prosto do domu po głównej drodze. Miałem jechać jeszcze na podjazd w Baryczce, ale brak czasu zweryfikował te plany.